En nöjd Annah

Det har varit många tjänster som jag genom Medarbetarcentrum blivit uppmärksam på, samt haft möjligheten att lämna intresse för. 

Jag har arbetat inom äldreomsorgen sedan 2010 och mitt mål var att fortsatt verka för äldreomsorgen men i rollen som enhetschef istället.

Medarbetarcentrums tjänst har lett till några intervjuer, och det var också där jag träffade Susanne, min nuvarande chef.

Jag upplever att hon såg, trots att jag saknade tidigare chefserfarenhet, min kompetens och vilja att göra skillnad i äldreomsorgen som enhetschef.

Just nu har jag mitt drömjobb, enhetschef på ett vård-och omsorgsboende i Dalsjöfors, där jag varje dag får träffa hyresgästerna och personalen i huset. 

Idag känner jag mig tacksam för Medarbetarcentrums smidiga tjänst, Susanne som valde att tro på mig och det kollegiala stöd jag har från mina närmsta kollegor samt ledningsgrupp.

Med vänliga hälsningar, juni 2026

Annah Lidén, enhetschef, Borås Stad